Publicatiedatum: 13-01-2022
2021 was opnieuw een jaar met vele hoogtepunten, waarin wij met onze 200 partners hard aan een bereikbaar Zuid-Nederland werkten. We kijken met een warm gevoel terug en zetten een aantal mijlpalen voor u op een rij. Daarnaast nodigen we u uit om ook de praatplaat van het officiële jaarrapport te bekijken.
Afbeelding van geanimeerde auto bij stoplicht

Jaarrapport 2021

Bekijk de onderstaande video voor een overzicht van onze mijlpalen in 2021. Meer informatie over deze mijlpalen vindt u onderaan dit bericht. Naast dit overzicht maakte het team Monitoring en Evaluatie (M&E) ook een officieel jaarrapport. Zij volgen de trends en ontwikkelingen die impact hebben op mobiliteit op de voet. Die inzichten, maar ook de gegevens over wat er binnen SmartwayZ.NL allemaal gebeurt en wat de impact is op het wegennet, gebruikt het team om te onderzoeken in hoeverre de doelen van SmartwayZ.NL worden behaald.“We kunnen stellen dat SmartwayZ.NL op de goede koers zit. We nemen de juiste maatregelen met effecten op de gewenste locaties”, vertelt Michael van Egeraat van team M&E. Dit jaar vatten we de uitkomsten ook samen in een overzichtelijke praatplaat

Wilt u het volledige jaarrapport ontvangen? Mail dan naar info@smartwayz.nl. Onze experts van team Monitoring & Evaluatie geven graag toelichting.

Overzicht van mijlpalen 2021

Kwartaal 1